צרו איתנו קשר 03-6132361

צוות

עו"ד ישראל וינברג

אודות

עו"ד ישראל וינברג הוא מעורכי הדין הבולטים והמנוסים ביותר בישראל וממייסדי משרד וינברג את וינברג, מהמשרדים הוותיקים, המוערכים והמשפיעים ביותר בתחום דיני הנזיקין.

באמתחתו של עו"ד וינברג כארבעה עשורים של ניסיון בתחום הנזיקין ואין מקרה מאתגר שלא הגיע לפתחו ולא התמודד עמו בהצלחה יתרה.  עו"ד וינברג מתמחה בנזקי גוף, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, חשיפה לחומרים מזיקים וחשיפה לרעש.

עו"ד וינברג ידוע כמי שנלחם ללא לאות עבור האינטרסים של לקוחותיו – תוך הפעלת חשיבה יצירתית ומתן פתרונות מחוץ לקופסה, יסודיות, דבקות במטרה, התמדה והגדלת ראש. בקיאותו של עו"ד וינברג בפרטים הקטנים גם בתיקים המורכבים ביותר ויכולתו להשיג הישגים הנתפסים כבלתי אפשריים עבור לקוחותיו קנו לו מעמד של אוטוריטה בתחום הנזיקין. עו"ד וינברג יידוע בחקירותיו הנגדיות המיוחדות – הוא בעל כישרון יוצא דופן בחקירות מסובכות, לרבות בחקירות רופאים מומחים מהבכירים בישראל. מסירותו ללקוחותיו הינה סימן ההיכר שלו והישגיו הרבים במימוש האינטרסים של לקוחותיו במשך שנים הינה האינדיקציה הטובה ביותר לשביעות רצונם. עו"ד וינברג פועל עבור לקוחותיו מתוך שליחות ואמונה אמיתית בצדקת הדרך – עבורו כל תיק ותיק הוא עולם ומלואו. 

עו"ד וינברג מוכר בקרב קולגות וכלל ערכאות המשפט השונות לרבות בית המשפט העליון כליטיגטור בכיר, וברבות השנים היה שותף בעיצוב הלכות רבות אשר השפיעו דרמטית על דיני הנזיקין בישראל. כך, למשל, בשימוש בכלל הנזק הראייתי ובהלכת האצת עזבון. עו"ד וינברג מקבל תדיר תיקים מורכבים מאוד המופנים אליו מעמיתים אשר "הרימו ידיים", זאת בשל המוניטין שלו כעורך דין אשר מצליח לעשות את הבלתי אפשרי. לעו"ד וינברג יכולת מוכחת בתחום המשא והמתן, ולזכותו נזקפו שורת הצלחות בהסכמים מחוץ לבית המשפט.

עו"ד וינברג נחשב לבר סמכא בתחום דיני הנזיקין. בתוך כך, שימש בעבר כיו"ר הוועדה לרפואה ומשפט בלשכת עורכי הדין וכיום משמש כחבר פעיל בפורום הנזיקין של הלשכה. כמו כן, משמש מזה שנים רבות כחבר כבוד בעמותת "שולחן עגול" הבינלאומית העוסקת בקידום פעילות קהילתית עבור נזקקים בחברה.

עו"ד וינברג השלים את התמחותו במשרד חיים צדוק, ברזל, דעואל שטריקס עורכי דין, משרדו של שר המשפטים לשעבר חיים צדוק, ומשמש מאז הסמכתו כעורך דין במשרד וינברג את וינברג.

השכלה

תואר ראשון במשפטים (LL.B), אוניברסיטת תל אביב (1975)

פרטי קשר

דוא"ל: israel@weinberg-law.co.il

טלפון: 03-6132361-2-3-4

פקס: 03-6132364

הסמכה

לשכת עורכי הדין בישראל, 1976

שפות

עברית, אנגלית

דילוג לתוכן