התמחויות המשרד

רשלנות רפואית

למשרדנו התמחות ענפה בתחום הרשלנות רפואית. נוכחות רופא הנמנה על צוות המשרד וקשריו עם המומחים הרפואיים המובילים, לצד המחקר המעמיק בכל סוגיה משפטית ורפואית כאחד, ובשילוב הניסיון הרב והמקצועיות של כלל צוות המשרד – מרכיבים את נוסחת הניצחון שלנו בתחום. האתגר שטומן בחובו תחום זה הינו שאלת האחריות המשפטית – קרי, הוכחת הרשלנות וביסוסה כגורם שהוביל בפועל לנזק. למשרדנו מוניטין של מי שיודע לעשות עבור לקוחותיו את הבלתי אפשרי, ואף מקבל באופן תדיר מקולגות הפנייה של תיקים מורכבים בתחום מפאת האתגרים הרבים עמם התמודד בהצלחה ברבות השנים.

רשלנות בהיריון ובלידה

משרדנו מיומן בטיפול במגוון רחב של פגיעות לעובר כמו גם לרך הנולד. בתוך כך, מלווה נפגעים במגוון נזקים לרבות תשניקים הנוצרים כתוצאה מאי-חילוץ העובר בזמן, פעולות מכשירניות (לרבות ואקום) הנעשות בצורה לא זהירה או שלא לצורך, הימנעות מביצוע ניתוח קיסרי, חוסר ערנות למצוקה עוברית ואי-מתן טיפול הולם וזיהומי קרומי שפיר. אנו מחזיקים בהתמחות ענפה בליווי נפגעי שיתוק מוחין (CP) ופיגור שכלי כתוצאה מרשלנות בלידה. בנוסף, משרדנו מתמחה בסוגיית ההולדה בעוולה לסוגיה – אי-אבחנת מומים באולטרסאונד, אבחנות שגויות, אי-הפנייה לבדיקות נחוצות ומעקב היריון שגוי.

איחור באבחנת גידולים ממאירים

למשרדנו התמחות ברשלנות רפואית הנוגעת להליכי אבחון רשלניים של גידולים המובילים לאיחור או פספוס אבחנה המובילים לנזק – אי-הפנייה לבדיקות סקר, התייחסות לא נאותה לתוצאות בדיקות ואף התעלמות מממצאים, היעדר גילוי של אופציות טיפוליות אלטרנטיביות לרבות הליכים פולשניים פחות ועוד. למשרדנו התמחות בהוכחה כי הגילוי המאוחר הוביל לקיצור תוחלת החיים, אובדן סיכויי החלמה והחמרת נזקיו של הנפגע.

תביעות למיון שלא זוכות להתייחסות

צוות המשרד מייצג את לקוחותיו מול בתי החולים בפניות למיון שלא קיבלו התייחסות נאותה – לרבות כאבים שונים הזוכים לזלזול מצד הצוות הרפואי, חוסר ערנות בבדיקות וחוסר זהירות כללי בנוגע לפנייה הנובעת ממצוקה רפואית.

רשלנות בניתוחים

למשרדנו התמחות בליווי נפגעי ניתוחים שבוצעו בצורה רשלנית, לרבות ניתוחי פלסטיקה ושיניים. בתוך כך, צוות המשרד מלווה נפגעים מטיפולי שיניים ובפרט מהשתלות ונפגעים מניתוחי גב רשלניים בשיטות לא-הולמות. כמו כן, משרדנו מטפל בנפגעי ניתוחים אלקטיביים, ניתוחים אשר אינם קרדינליים להצלת חיים – ולוקים בהסבר חסר באשר להשלכות והסיבוכים ומובילים תדיר לצלקות.

היעדר הסכמה מדעת ופגיעה באוטונומיה

משרדנו מלווה נפגעים במיצויי זכותם להליך רפואי מיודע ותקין, כולל קבלת הסכמה מדעת לביצוע הטיפול הרפואי. בקרב נפגעים רבים אין בכלל הסכמה מדעת שכן לא יודעו בפרטים אודות הליך הרפואי, ופעמים רבות אם היו מקבלים את כלל המידע הדרוש, לרבות הסיכויים, הסיכונים והסיבוכים האפשריים, כלל לא היו מסכימים לעבור אותו – ומשכך זכאים לפיצוי. צוות המשרד ייצג בהצלחה בתיקים תקדימיים בתחום זה.