התמחויות המשרד

תאונות דרכים

משרדנו עתיר ניסיון בסוגיות ייחודיות הנוגעות לפגיעות הנובעות מתאונות דרכים, לעניין נהגים והולכי רגל כאחד. בתוך כך, למשרדנו בקיאות שאין לה אח ורע בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ומנוסה בייצוג בתיקים גדולים ועתירי משקל הדורשים מומחיות רפואית כמו גם משפטית. 

תאונות דרכים ללא ביטוח

משרדנו מסייע ללקוחותיו להוכיח את האשם של גורם התאונה ואחריותו ולהגיש תביעת רשלנות לפי פקודת הנזיקין, תוך עבודה מול מומחה לתאונות דרכים והובלה לצמצום (עד כדי דחייה על הסף במקרים רבים) של האשם התורם של הנפגע, תוך עבודה מול קרנית.

תאונות פגע וברח

למשרדנו ניסיון רב באתגר הראייתי אשר טומנות בחובן תאונות פגע וברח, בהן הצדדים חלוקים על עצם קרות התאונה – שכן הנפגע הינו למעשה, פעמים רבות, העד היחיד לתאונה. בתוך כך, צוות המשרד בעל הצלחות מוכחות בהרמת נטל הראייה ובהשגת פיצויים עבור הנפגע מצד קרנית.

התנהלות מול חברות הביטוח

באמתחת משרדנו ניסיון רב בייצוג חברות ביטוח בעבר, לרבות אבנ"ר – איגוד לביטוח נפגעי תאונות. על כן, לצוות המשרד היכרות מעמיקה עם דרכי העבודה של חברות הביטוח ואנשי המפתח בתחום, דבר המקנה לצוות יכולת לנהל משא ומתן שמניב הסכמי פשרה בסכומים גבוהים מאוד. צוות המשרד זוכה להערכה בקרב קולגות מתחום הביטוח באופן חסר תקדים – דבר המהווה יתרון משמעותי עבור לקוחותיו לעניין מתווה וסכום הפיצוי המשמעותי שמקבלים. 

תאונות אופנוע

למשרדנו מומחיות בייצוג נפגעים בתאונות אופנוע, המתאפיינות בפגיעות קשות ונזקים חמורים. כמו כן, בעלי אופנוע לעיתים קרובות בעלי פוליסות ביטוח הכוללות השתתפות עצמית, דבר המוסיף למורכבות התיקים. עם זאת, צוות המשרד משיג עבור לקוחותיו פיצויים גבוהים גם במקרים המסובכים ביותר.