התמחויות המשרד

נזקי גוף

משרדנו בעל ניסיון רב בליווי תיקים מהמורכבים בתחום הנוגעים למנעד סוגי פגיעות ונזקי גוף. התיקים המגוונים והשאלות המשפטיות המורכבות אליהם נחשף צוות המשרד במסגרת טיפולו בנפגעי נזקי גוף הינם  חסרי תקדים – הן בכמותם ושיעורם והן באיכותם והאתגר שטומנים בחובם. משרדנו מתמודד עם תיקים אלו ביסודיות וללא מורא, תוך חתירה בלתי מתפשרת למיצוי האינטרסים של לקוחותינו. בנוסף, משרדנו מנוסה בעבודה בסינרגיה מלאה עם מומחים לבטיחות, כמו גם מול עיריות, ובליווי תביעות אובדן כושר עבודה.

נזקים כתוצאה מחשיפה לחומרים רעילים ומזיקים

למשרדנו התמחות בליווי נפגעים כתוצאה מחשיפה לרעלים, שאיפת עשן, חשיפה לחומרים מסוכנים בתעשייה (לרבות אסבסט) ובנזקים אגביים הנגרמים לעוברי אורח. המדובר בתחום מורכב הדורש היכרות מעמיקה עם החומר המשפטי והרפואי – ובאמתחת הצוות שנים רבות של ניסיון בליווי מקרים אלו.

נזקים כתוצאה מנפילה בשל מכשולים

למשרדנו ניסיון משמעותי בליווי נפגעים אשר ניזוקו כתוצאה מתשתיות לקויות. בתוך כך, אנו מיומנים בייצוג הנפגעים מול עיריות, בתי מלון, חנויות ועוד, אשר לרוב מהווים את הצד שכנגד בתביעות מסוג זה.

תאונות טביעה

למשרדנו בקיאות רבה בטיפול בתיקים של טביעה בצימרים או בבריכות ציבוריות, הנובעות מרשלנות הרשויות או בעלי המקום לרבות חוסר הקפדה על גידור ואי-שמירה על הוראות בטיחות.

תאונות בטיסות

למשרדנו התמחות ייחודית בתאונות הנגרמות במסגרת טיסות והיכרות עמוקה עם אמנת מונטריאול המסדירה את סטטוס התאונות וקובעת חוקים פרטיקולריים הנוגעים לנזקים בתחום זה.