צרו איתנו קשר 03-6132361

מתוך עסקים מצליחים 2023

רזומה מקצועי ורקע אישי

"סיימתי בהצלחה לימודי משפטים באוני' ת"א, קיבלתי מלגת הצטיינות. התמחיתי במשרד עוה"ד: צדוק, ברזל, דעואל, שטריקס, עו"ד צדוק היה שר המשפטים לשעבר, ובהמשך במשרד  עוה"ד וינברג את וינברג, כשהוריי היו עורכי דין ובעלי המשרד. עבדתי כשכיר ולאחר מכן צורפתי כשותף למשרד.

מאז מות אמי, אני בעל המשרד ומעסיק במשרד הבוטיק שלנו, 5 עורכי דין וביניהם רופא שהינו גם עו"ד ושני מתמחים. הייתי חבר בפורום הנזיקין של לשכת עוה"ד ויו"ר הועדה לרפואה ומשפט של לשכת עורכי הדין.

כמומחה בתחום נזקי גוף: רשלנות רפואית, תאונות עבודה, התעללות בנוער בבתי ספר ומחוץ להם, חשיפה לחומרים מסוכנים ולרעש, הייתי שותף במשך עשרות שנות עבודתי, לעיצוב ויצירת הלכות משפטיות רבות, שהשפיעו דרמטית על תחום הנזיקין בישראל כגון: נזק ראייתי בתביעות רשלנות רפואית, העלאת גיל התמיכה של הורים בילדיהם, ביטול הלכת האצת עיזבון, ופס"ד תקדימי שקבע אחריות משרד החינוך להתעללות בנוער, לא רק בבית ספר אלא מחוצה לו.

בפס"ד עמר סמדר נ', שירותי בריאות כללית, זכיתי 3 פעמים בערעורים לבימ"ש העליון ובסופו נפסק סכום שיא – כ 12 מיליון ₪, בשל רשלנות רפואית. משרדי זוכה בשנים האחרונות בקביעות להיכלל ברשימת עוה"ד המובילים בישראל בדיני נזיקין ורשלנות רפואית, בדירוג דנס 100 של חב' דן אנד ברדסטריט".

מה הערך המוסף שהנך מספק ללקוחותיך?

"עבודה סופר יסודית – גישה בלתי מתפשרת ועמידה על עקרונות, חתירה למצוינות, יכולת ללכת תמיד את ה- EXTRA MILE וזאת לצד אנושיות רבה, רגישות וזמינות, ניסיון רב שנים, יכולת חשיבה מחוץ לקופסא".

כמצליח מהי לדעתך הדרך לבניית עסק מצליח?

"התמודדות עם אתגרים בנחישות, יסודיות, חריצות והתמדה, תוך ויתור לא פעם על חיים אישיים, לא להתפשר על עקרונות, ומצד שני תמיד לשאוף ולחתור להישגים, לראות בראש וראשונה את הלקוח ואת טובתו ולחשוב ששכר הטרחה אינו העיקר, אלא המקצועיות, טובת הלקוח והניצחון בתיק".

האם הנך רואה בעבודתך שליחות?

"בוודאי, אני יודע שהישגיי והצלחותיי בתיקים, מאפשרת לאנשים חלשים שנפגעו קשה ולעתים איבדו את היקרים להם, חיים הוגנים וטובים יותר, לצד תחושה שהכירו בטענותיהם הצודקות ובסבלם, ושהצדק נעשה".

מה גורם לך לגאווה בעבודתך?

"להגיע לתוצאה, להצלחה בתיקי לקוחות, לא פעם בתיקים שנראים אבודים, ולזכות בפסקי דין חשובים ותקדימיים, לאחר "מלחמה" בנתבעים ובעלי דין שמערימים קשיים, לאחר שנים של מאבק ובעיקר כשאני רואה את חיוך הלקוח המאושר. לעשות תקדימים שמשנים הלכות ומהווים אבן דרך במשפט בשנים הבאות".

רגע שיא בקריירה שהינך גאה בו?

"יש לי שלושה כאלה:

1. פס"ד סמדר עמר נ' שירותי בריאות כללית – לאחר 16 שנות מאבק בלתי פוסק בביהמ"ש המחוזי ובביהמ"ש העליון, 3 פעמים זכיתי בערעורים בתיק זה. פסה"ד מהווה בסיס לרשלנות הרפואית במדינת ישראל. את ההלכות שעשיתי כאן, מלמדים באוניברסיטאות ובתי הספר למשפטים בישראל.

2. פס"ד עזבון רחל יחזקאל נ' אליהו חברה לביטוח – פס"ד שבו הצלחתי בביהמ"ש העליון, פסה"ד ניתן ע"י הנשיא השופט ברק. ביטול הלכה שהייתה קיימת בארץ עשרות שנים, הלכת האצת עזבון, כשמולי עמדו עו"ד דר' אמנון גולדנברג ועו"ד שמעון אייל, והבאתי גם להעלאת גיל התמיכה בניזוקים שהוריהם נפטרו, שעד אז היה רק 18.

3. זכיה גדולה בתיק תקשורתי – תביעת הפיצויים של הורי המנוח ארי נשר ז"ל, הבמאי אבי נשר ואשתו. ייצגתי אותם בתביעת הפיצויים האזרחית נגד הנהג הפוגע וחברת הביטוח. הוטל איסור פרסום על סכום הפיצויים, אך אני יכול לומר שמדובר בסכום גבוה מאוד ומעל המקובל בתיקים אלה".

דמות במהלך חייך שהשפיעה או עוררה בך הצלחה?

"ללא היסוס אצביע על אמי, עו"ד לאה וינברג ז"ל, כמי שהשפיעה עליי יותר מכל, ומהווה לי מודל לחיקוי. אמי הייתה מעורכות הדין הבולטות בארץ. נבחרה לתפקיד נשיאת איגוד המשפטניות בארץ ונבחרה כמזכירה עולמית של האיגוד. אמי קיבלה פעמיים מינוי לשפוט בבתי משפט מחוזיים, אך דחתה את המינוי, ועל שמה רשומות הלכות תקדימיות רבות בבתי המשפט".

כמצליח בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?

"מסירות אין קץ, נכונות לעבודה קשה, עבודה עם הלב ורגישות, יושר, ניסיון רב, זמינות, קשר אישי וחם ללקוחות, יחסים טובים עם קולגות למקצוע ועם שופטים. צוות עורכי דין מנוסים, אשר כולל גם רופא, שמאפשר קבלת החלטות מזוויות שונות".

מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?

"שאני תמיד אתן את כל כולי ללקוח, ואין זה משנה אם התיק "גדול או קטן". שופטת בית משפט מחוזי שפרשה, לאחר שפרשה הפנתה אליי לקוחה, ואמרה לה, "אם את רוצה מישהו שיתאבד לך על התיק לכי לעורך הדין ישראל וינברג".

עם עסק מצליח איך הינך משלב בין הקריירה לחיים האישיים?

"שנים הייתי חבר בארגון הבינלאומי "שולחן עגול", שפועל למען הכלל ורווחת החברה, שימשתי כיו"ר שולחן 5 ת"א והסביבה. עושה ספורט, הליכות, כושר ומטייל המון בכל רחבי הגלובוס, כולל טיולים רגליים".

היש לך שאיפות עסקיות שטרם הגשמת?

"כן. ליצור הלכות חדשות תקדימיות בתחום דיני הנזיקין, הלכות שישמשו אבן דרך ויקדמו את החברה".

היכן אתה רואה את עצמך בעוד 5 שנים?

"ממשיך להילחם ללא חת למען לקוחותיי ולמען הצדק".

טיפ להצלחה בקריירה

לעבוד גם עם הלב, לכבד את הלקוח,  להילחם על הצדק ותמיד לנצח

___________________________

כדאי לדעת

עורך הדין ישראל וינברג

נולד בעיר תל אביב, דור עשירי בארץ, נצר למשפחת החיד"א, מנדלבאום וקוק.

עורך הדין וינברג מביא תמהיל מנצח של עבודה יסודית בלתי מתפשרת, מסירות אין קץ, ניסיון רב שנים, יושרה מקצועית לצד זמינות, עבודה מהלב לצד יחסי אנוש מעולים עם לקוחותיו, הצדדים האחרים ובתי המשפט.

אלה מבטיחים הצלחה יוצאת דופן ללקוחות. למשרד עשרות שנות ניסיון בתחום דיני הנזיקין והוא ידוע כמשרד ה"מתאבד" על התיקים.

עו"ד וינברג מומחה גם בניהול תיקים מול חברות ביטוח וייצוג בכל הערכאות, לרבות ובמיוחד בתיקים מורכבים ביותר.

חלק מפסקי הדין אשר יצר המשרד, היוו בסיס לדיני הנזיקין ולרשלנות רפואית בישראל, נלמדים  באוניברסיטאות ואף ומצוטטים תדיר בפסקי דין.

המשרד מהווה שם דבר בתחום הנזיקין מזה עשרות שנים.

עו"ד ישראל וינברג | טל׳: 03-6132361 | רח' ז'בוטינסקי 35, מגדל תאומים 2, ר"ג | weinberg-law.co.il |  ישראל וינברג – עורך דין

דילוג לתוכן