צוות

עו”ד ד”ר מיכאל צור

אודות

עו"ד ד"ר מיכאל צור נמנה על צוות משרדנו מזה כשלושה עשורים ובעל ניסיון רב וייחודי בתחום הרשלנות הרפואית – הן מפאת ניסיונו המשפטי רב השנים בתחום זה והן בשל הכשרתו כמומחה לרפואת ילדים.

לעו"ד ד"ר צור ניסיון חסר תקדים בתחום הרשלנות הרפואית והוא בעל מוניטין מפואר כבעל עין חדה לאיתור רשלנות שהובילה לנזק, גם כשההוכחה מורכבת. בכך, הוא מסייע לנפגעים רבים להוכיח את נזקם ולמצות את זכויותיהם, ומהווה נכס עבור לקוחות המשרד בכל תיק ותיק בתחום הרשלנות הרפואית. נוכחותו בצוות המשרד מהווה יתרון חסר תקדים לכל תביעה בתחום זה – בשל חוות הדעת יוצאות הדופן באיכותן שמנסח לטובת לקוחותיו כמו גם בשל קשריו הענפים והחזקים עם טובי וגדולי הרופאים והמומחים במדינת ישראל. קשרים אלו מקנים למשרד יכולת לטפל בכל תיק רשלנות רפואית בקלות ולאתר את הרופא המתאים לכתיבת חוות הדעת, ולו בתיק המסובך ביותר – דבר המהווה יתרון משמעותי למשרד העוסק בתחום זה.

שמו הולך לפניו כמי שמצליח להשיג הישגים חסרי תקדים עבור לקוחותיו במאות תיקים, והוא בעל תפקיד מרכזי בכל תביעה בתחום זה – בשל יסודיותו, היצירתיות הגבוהה שמפגין והיכרותו המקצועית עם החומר המשפטי והרפואי שאין שנייה לה בתחום הרשלנות הרפואית בישראל.

בטרם הצטרפותו לצוות משרדנו בשנת 1991, עו"ד ד"ר צור שימש כיועץ לחברות ביטוח בתחום נזקי הגוף והשלים את התמחותו במשרדים מרידור נחושתן, שאול ששון וש. הורוביץ.

השכלה

תואר ראשון במשפטים (LL.B), האוניברסיטה העברית בירושלים (1988)

דוקטורט ברפואה (M.D) בית הספר לרפואה הדסה עין כרם, האוניברסיטה העברית בירושלים (1983)

מומחה ברפואת ילדים, בית הספר לרפואה הדסה עין כרם, האוניברסיטה העברית בירושלים (1989)

הסמכה

לשכת עורכי הדין בישראל, 1990

לשכת עורכי הדין במדינת ניו-יורק, 1998

שפות

עברית, אנגלית